Servisni portal
"Servisni
portal"
je interaktivni sistem za
ispomoć korisnicima u svakodnevnom, nesmetanom korišćenju naših terminala.
Nastao je iz
naše želje, da maksimalnim automatizovanjem usluge
održavanja, ne samo olakšamo celokupan proces, nego ga i učinimo
maksimalno transparentnim i time pružimo korisniku (a i nama) instrumente
za kontrolu kvaliteta usluge.
Neke od
funkcionalnosti ovog sistema su.
- Prijava
i praćenje reklamacija
On-line prijava reklamacija i detaljno hronološko praćenje redosleda
događaja, od same prijave, do intervencije i zatvaranja reklamacije.
- Pregled
Generisanje izveštaja o svim aktivnostima vezanih za proces održavanja. Pregled je moguć po raznim kriterijumima, kao što su: period, grupe terminala, tipovi kvarova...
- Real-time izveštavanje
Izveštavanje o novim događajim putem sms-a ili e-mail-a
- Administracija terminala
Pregled i ažuriranje podataka, definisanje grupa i podrgrupa terminala. Google maps interfejs za geografski pregled lokacija terminala.
- Administracija korisnika
Rad sa "pod-korisnicima" kojima mogu biti delegirane neke od naših privilegija ili nadležnosti.
U saradnji
sa našim korisnicima, trudimo da konstantnim usavršavanjem ovog sistema,
maksimalno ga prilagodimo njihovim zahtevima i potrebama
|